
Nadia en Merijn SOUQ
Een webapplicatie met 250.000 bezoekers in 6 maanden en in samenwerking met Albert Heijn
De wereld van IT verandert razendsnel. En jouw behoeftes waarschijnlijk ook. We blijven continu doorontwikkelen met nieuwe functionaliteiten, koppelingen en content om het meeste uit je platform te halen. Zo blijf jij voorlopen op je concurrent!
Issues met je platform? We voorkomen liever dan we genezen! Daarom houden we alles scherp in de gaten, zodat we preventief kunnen handelen als we vreemde dingen zien. Veiligheid en snelheid voorop! Want we weten hoeveel het kan kosten als je een dag plat ligt.
Werk je met een eigen development team? Of met developers uit het buitenland? Dan is een betrouwbare schakel die de kwaliteit beheert essentieel! Samen zorgen we dat jouw project succesvol verloopt. En waar nodig developen we lekker mee 😉
Hoera, je gloednieuwe platform staat! Helemaal afgestemd op je behoeftes en je loopt lekker voorop in je markt. Maar… het digitale landschap verandert met de dag en jouw bedrijf ook.
Succes is iets waar we continu aan mee blijven werken. We staan daarom nooit stil en zorgen altijd dat je platform gemakkelijk uit te breiden en aan te passen is. Met de nieuwste functionaliteiten, koppelingen en content. Wat jij op dat moment ook maar nodig hebt om je doelen te bereiken!
Klaar voor de volgende stap?
Trek maar aan de bel!
Een gloednieuw platform moet natuurlijk vlekkeloos werken. Niet alleen nu, maar altijd!
Gelukkig zijn daar onze succesbewakers, die je platform continu monitoren. Op de loer voor foutmeldingen, trage snelheden en vreemde activiteit. We houden alles scherp in de gaten, zodat we issues al kunnen aanpakken voor ze problemen veroorzaken. Ook op het gebied van beveiliging zorgen we dat je altijd up to date en veilig bent, zodat je platform altijd soepel blijft werken!
Mocht er toch een keer iets misgaan? Dan staan we meteen voor je klaar om het te fixen. Sommigen noemen het service, wij vinden het de normaalste zaak van de wereld.
Maak een afspraak
Een webapplicatie met 250.000 bezoekers in 6 maanden en in samenwerking met Albert Heijn