
Nadia en Merijn SOUQ
Een webapplicatie met 250.000 bezoekers in 6 maanden en in samenwerking met Albert Heijn
Nadia en Merijn kwamen al jaren in landen in de Maghreb, Midden-Oosten en Zuid-Europa. En daar proefden ze altijd zoveel waanzinnige ingrediënten van zo’n goede kwaliteit, dat ze steeds weer baalden als ze terug in Nederland waren. En precies daarom zijn zij ooit begonnen met een mooi avontuur, een eigen productlijn. Nadia & Merijn’s Souq, een samengestelde collectie van Mediterraan Arabische ingrediënten van topkwaliteit. Bij de nieuwe lancering van deze specerijenlijn wouden Nadia & Merijn vooraan lopen op de rest. Dit hebben ze weten te bereiken door de ontwikkeling van een webapplicatie.
Voorop lopen was een van de redenen waarom ze het project zijn gestart. Vernieuwender en daarmee explosiever in de markt. De puurste, eerlijkste en beste kwaliteit kruiden gewoon in Nederland verkrijgbaar.
Om deze explosieve groei te veroorzaken heeft SOUQ een webapp laten bouwen waarin klanten meteen een beeld konden krijgen bij de heerlijke recepten die je kon maken met de SOUQ producten. Enerzijds hielp het gebruikers en anderzijds was het een enorm krachtig marketings instrument.
Met webapplicaties kan je veel bereiken, samen met SOUQ hebben we in de eerste 6 maanden 250.000 bezoekers gehad op de webapplicatie.
Door een slimme koppeling te maken met de Albert Heijn konden klanten direct de recepten thuis laten bezorgen en profiteert SOUQ hier van mee. Zo verdient de webapplicatie zich letterlijk terug!
Een webapplicatie met 250.000 bezoekers in 6 maanden en in samenwerking met Albert Heijn